گزینه‌های سفارشی TRD و Modellista برای تویوتا C-HR

0
(0)

آن دسته از مالکان ژاپنی تویوتا C-HR که خواهان استایل گیراتری هستند تیونر داخلی شرکت یعنی TRD به همراه Modellista طیف نسبتاً کاملی از گزینه‌های سفارشی سازی را عرضه کرده‌اند. بخش توسعه‌ی مسابقه‌ای تویوتا دو پکیج مختلف را برای C-HR تدارک دیده که هر دو پکیج از عناصر منحصربه‌فرد تشکیل شده که در ترکیب با یکدیگر نمایی متمایز را ایجاد می‌کنند.

 

7 3 گزینه‌های سفارشی TRD و Modellista برای تویوتا C HR


اولین پکیج با نام استایل گیرا دارای سپر جلوی جدید با LED های روز روشن است. به علاوه در این مدل شاهد دیفیوزر عقب جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت و اسپویلر لبه‌ای روی درب پشتی نیز هستیم. گزینه‌ی دوم که نام استایل نهایی را به خود گرفته دربردارنده‌ی قوس‌های چرخ مشکی، فلاپ های قرمز روشن، نمای جلوی متفاوت‌تر و رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی به‌صورت استاندارد است.

8 3 گزینه‌های سفارشی TRD و Modellista برای تویوتا C HR


 دیگر عناصر در دسترس برای این خودرو عبارت‌اند از پوشش‌های صندلی اسپورت، کنترل سیستم تعلیق، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، دکمه استارت/استاپ و محافظ‌های دستگیره‌ی درب‌ها. اما عناصر بازنگری شده‌ی ارائه شده توسط Modellista کمی چشمگیرتر به نظر می‌رسند. پکیج Elegant Ice Style دارای برخی از جزئیات کرومی، سپرهای جلو و عقب سفارشی و رکاب‌های جانبی جدید است.
9 3 گزینه‌های سفارشی TRD و Modellista برای تویوتا C HR
 
 
کیت Boost Impulse Style aero نیز سپر جلوی کم ارتفاع‌تر، چراغ‌های LED روز روشن و رینگ‌های متمایز 17 یا 19 اینچی را ارائه می‌کند.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیزر مرموز تویوتا FT-AC کانسپت

3 (2) در سی ام نوامبر تویوتا یک خودروی مفهومی شاسی‌بلند و آفرود با نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما