تویوتا سکوئیا مدل 2017

0
(0)

تویوتا SUV  فول سایز خود یعنی سکوئیا را برای سال 2017 مورد به‌روزرسانی قرار داده و آن‌را در سه تیپ SR5، لیمتید و پلاتینوم ارائه کرده است. تجهیزات استاندارد تیپ SR5 شامل کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای، سانروف برقی، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت، فرمان تلسکوپی Multi Functio، پکیج یدک‌کشی، پروژکتورها، باربند، جاپایی روی رکاب‌ها و… است. 

4 2 تویوتا سکوئیا مدل 2017

 

تیپ لیمتید مجهز به سنسور پارک جلو و عقب، تنظیم برقی صندلی راننده در 10 حالت و سرنشین جلو در 4 حالت هر دو مجهز به گرم‌کن، صندلی‌های قابل‌ جمع شدن ردیف دوم و سوم، درِ صندوق برقی با شیشۀ قابل باز شدن، فرمان چرمی و رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی است. بالاترین تیپ یعنی مدل پلاتینوم هم از تجهیزات کروز کنترل پویا، سیستم سرگرمی برای سرنشینان عقب با نمایشگر 9 اینچی و سیستم بلوری، سیستم صوتی مجزای عقب، دو هدفون بی‌سیم، تنظیم برقی 12 حالتهٔ صندلی راننده با حافظه، گرم‌کن صندلی‌های ردیف دوم، سیستم تعلیق بادی و انتخاب‌گر حالات رانندگی شامل راحت، معمولی و اسپرت برخوردار است. علاوه بر این موارد خریداران می‌توانند صفحه‌نمایش 6.1 اینچی، رادیو ماهواره‌ای، سیستم AUX، USB و بلوتوث، سیستم صوتی پریمیوم با 14 بلندگو و یک ساب ووفر و دوربین دید عقب را هم برای سکوئیا سفارش دهند. سکوئیا 2017 مجهز به سیستم ایمنی تویوتا شده است که شامل ترمز ABS، سیستم کنترل پایداری، EBD، ترمز کمکی، کنترل کشش و سیستم ترمز هوشمند می‌شود درحالی‌که در مدل‌های دو دیفرانسیل کنترل کشش فعال نیز ارائه می‌گردد. 

5 2 تویوتا سکوئیا مدل 2017

 

نیروی موردنیاز این SUV غول‌پیکر توسط یک پیشرانهٔ 5.7 لیتری V8 با 380 اسب بخار قدرت و 545 نیوتن متر گشتاور تأمین می‌شود. 90 درصد این گشتاور از دور موتور پایین 2200 rpm در دسترس است و سکوئیا را قادر می‌سازد بسته به تیپ و تجهیزات تا 3.3 تن بار را بکسل کند. قیمت این SUV فول سایز ژاپنی از 45,460 دلار آغاز میشود و در بازار ایالات‌متحده با رقبای سرسختی چون فورد اکسپیدیشن، شورولت تاهو و نیسان آرمادا روبرو است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا