آشنایی با نسل جدید تویوتا کراون، تاج ژاپنی!

3
(2)

خودرویی که مشاهده می‌کنید نسل جدید تویوتا کراون و به عبارتی پانزدهمین نسل از این سدان بزرگ ژاپنی می‌باشد. تویوتا می‌گوید کراون جدید اولین نسل از خودروهای ارتباطی این برند بوده و تمامی محصولات این شرکت در آینده با مدول ارتباطی داده عرضه خواهند شد. این سیستم به‌صورت استاندارد سرویس‌های ارتباطی کامل با تمرکز روی ایمنی، امنیت، راحتی و… را ارائه می‌کند.

1826 آشنایی با نسل جدید تویوتا کراون، تاج ژاپنی!

نسل جدید تویوتا کراون که بر پایه پلتفرم TNGA ساخته شده دارای سیستم تعلیق چند اتصالی در جلو و عقب بوده و با سیستم چهار چرخ محرک نیز در دسترس است. این خودروی جدید قول داده که هندلینگ برجسته و پرفورمنس رانندگی پاسخگو را به لطف توسعه در نوربرگ رینگ عرضه کند. مشتریان ژاپنی با سه پیشرانه روبرو خواهند بود که نسخه اولی از نوع دیفرانسیل عقب 4 سیلندر 2 لیتری توربو می‌باشد. این پیشرانه که قدرت 241 اسبی و گشتاور 350 نیوتون متری دارد به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل شده است.

1827 آشنایی با نسل جدید تویوتا کراون، تاج ژاپنی!

اما دو نمونه دیگری از نوع هیبریدی هستند. اولین نسخه دارای پیشرانه 2.5 لیتری دینامیک فورس بنزینی با قدرت کل 222 اسبی بوده و می‌توان آن را به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک سفارش داد. نمونه دوم از پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری بنزینی 294 اسبی و یک پیشرانه الکتریکی 177 اسب بخاری استفاده می‌کند. قدرت کل این مجموعه برابر با 354 اسب بخار بوده و این نسخه پرچم‌دار تنها به‌صورت دیفرانسیل عقب در دسترس است. اگر می‌خواهید حداکثر پرفورمنس تویوتا کراون جدید را به دست آورید باید تریم های RS را انتخاب کنید که با همه‌ی پیشرانه‌ها در دسترس بوده و دارای برخی ویژگی‌ها همچون میله‌های پایدارکننده جلوی ویژه، دامپرهای متفاوت، رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی و اسپویلر عقب می‌باشد. مدل‌های 2 لیتری توربوی RS همچنین دارای دامپرهای عقب پرفورمنس برای پاسخ بهتر فرمان و کاهش لرزش‌ها می‌باشند.

1828 آشنایی با نسل جدید تویوتا کراون، تاج ژاپنی!

کابین نیز با داشبورد تر و تمیز که دارای سیستم صفحه‌نمایش دوگانه جدید تویوتاست به شما خوشامد می‌گوید. یک صفحه‌نمایش 8 اینچی بالای صفحه‌نمایش 7 اینچی نشسته تا راننده دسترسی بهتری به هر دو داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای سیستم انتخاب حالت رانندگی بوده و نسخه‌های RS دارای یک حالت سفارشی اضافی هستند که باعث می‌شود راننده مطابق سلیقه خود تنظیمات گوناگونی را اعمال کند.

1829 آشنایی با نسل جدید تویوتا کراون، تاج ژاپنی!

نسل جدید تویوتا کراون همچنین به‌صورت استاندارد از دومین نسل بسته ایمنی این خودروساز که شامل سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل دینامیک، دستیار ردیابی خطوط جاده، دستیار تشخیص علائم ترافیکی و… می‌باشد عرضه می‌شود. قیمت تویوتا کراون جدید در ژاپن از 41200 دلار برای مدل 2 لیتری توربوی پایه آغاز می‌شود. این خودروساز هدف‌گذاری فروش 4500 دستگاهی کراون جدید در هر ماه را اعلام کرده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا