اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید تویوتا راو 4

0
(0)

راو 4 جدید، خشن‌تر و باابهت تر!
نسل جدید تویوتا راو 4 برای اولین در قاب تصویر جای گرفته است. به نظر می‌رسد کراس اوور محبوب ژاپنی از نظر طراحی ظاهری بازنگری کاملاً چشمگیری را تجربه خواهد کرد. پوشش‌های استتاری بکار رفته جزئیات دقیق طراحی راو 4 جدید را به خوبی پنهان می‌کنند اما با توجه به فرم کلی خودرو واضح است که راو 4 جدید نسبت به نسل فعلی خودرویی کاملاً متفاوت است. این نمونه بجای اینکه دارای ظاهر نسبتاً صیقلی و نرم نسل فعلی باشد دارای زوایای تیزتر و خشن‌تری است. نمای عقب بلند با جلوپنجره بزرگ و نمای جلو باابهت کاملاً مشهود بوده و حفره‌های موجود در پوشش بدنه برای چراغ‌های جلو بکار رفته‌اند.

722 1024x576 اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید تویوتا راو 4

خط سقف نسل جدید راو 4 کاملاً تخت بوده و حفره‌های یاد شده پیشنهاد می‌کنند که چراغ‌های عقب نیز به‌صورت افقی چیده خواهند شد. عناصری همچون محیط اطراف جلوپنجره، چراغ‌های جلو، سقف و فرم هاچبک مانند شباهت‌هایی به کانسپت FT-AC که در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی شد دارند. اگر راو 4 از شاخصه‌های طراحی این کانسپت الهام بگیرد بنابراین می‌توانیم شاهد تولید یک شاسی‌بلند با ظاهری کاملاً گیرا و باابهت باشیم.

723 1024x768 اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید تویوتا راو 4

احتمالاً راو 4 جدید از پلتفرم TNGA شرکت استفاده خواهد کرد. این معماری مدولار قبلاً در خودروهایی همچون کمری، C-HR و پریوس بکار رفته است. از طرفی طیف پیشرانه‌های این خودرو به‌صورت یک راز باقی مانده اما انتظار داریم نسخه هیبریدی در نسل جدید نیز وجود داشته باشد. تویوتا با راو 4 فعلی به موفقیت عظیمی دست یافته است. علیرغم سن بالا، نسل فعلی راو 4 فروش 407594 دستگاهی در سال 2017 داشته که رشد 15.7 درصدی نسبت به فروش 352154 دستگاهی سال پیش از آن را نشان می‌دهد. بدین ترتیب راو 4 در سال 2017 پرفروش‌ترین خودروی تویوتا در آمریکا بوده است.

724 1024x768 اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید تویوتا راو 4

نسل فعلی راو 4 سال 2012 در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی شد. نسخه فیس لیفت آن نیز سال 2015 در نمایشگاه نیویورک ظاهر شد و اولین تصاویر از نسخه هیبریدی نیز آن زمان منتشر شد. درحالی‌که سن بالای راو 4 فعلی آن را آماده بازنشسته شدن کرده اما آمار فروش واقعاً تویوتا را مجبور به این کار نمی‌کند. ژاپنی‌ها می‌توانند منتظر اواخر سال جاری یا حتی سال 2019 بمانند تا نسل جدید راو 4 را معرفی کنند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تویوتا سوپرای جدید

0 (0) انتظارها برای دیدار با تویوتا سوپرای جدید واقعاً طولانی شده اما این خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما