بازگشت تویوتا کمری به اروپا با قوای محرکه هیبریدی

0
(0)

این خودرو که هم‌اکنون در نمایشگاه پاریس 2018 حضور دارد تقریباً مشابه نمونه‌ی عرضه شده در بازار آمریکا می‌باشد. به این ترتیب شاهد سدانی با نمای جلوی برجسته‌ای هستیم که جلوپنجره‌ی آن بالای ورودی هوای بزرگ و حجیم قرار گرفته است. کمری اروپایی همچنین دارای لوگوی آبی تویوتاست که توسط چراغ‌های جلوی LED احاطه شده است. این استایل آشنا در بخش‌های جانبی هم به چشم می‌خورد زیرا کمری دارای خط شانه‌ی دینامیک و قوس چرخ‌های عضلانی می‌باشد. در بخش عقب هم چراغ‌های LED و اسپویلر یکپارچه با صندوق‌عقب به چشم می‌خورند.

2092 بازگشت تویوتا کمری به اروپا با قوای محرکه هیبریدی

با قدم گذاشتن به کابین رانندگان پشت فرمان سه پره خواهند نشست و روبروی خود پشت آمپرهای شیکی را خواهند دید که دارای صفحه‌نمایش 7 اینچی می‌باشد. کمری همچنین از پلاستیک‌های نرم، عناصر پیانو بلک و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی 8 اینچی استفاده می‌کند. تکمیل‌کننده‌ی ویژگی‌های برجسته‌ی این خودرو تریم چوب و هدآپ دیسپلی 10 اینچی است.

2093 بازگشت تویوتا کمری به اروپا با قوای محرکه هیبریدی

نسخه‌ی استاندارد این سدان ژاپنی با صندلی‌های عقب تاشونده عرضه می‌شود اما می‌توان به‌صورت سفارشی صندلی‌های عقب برقی را نیز سفارش داد که مشتریان می‌توانند به همراه آن یک صفحه لمسی را سفارش دهند که کنترل سیستم تهویه و صوتی را در اختیار سرنشینان عقب می‌گذارد. صحبت از تکنولوژی شد و باید گفت تمامی کمری‌های هیبریدی به‌صورت استاندارد با بسته‌ی ایمنی این خودروساز عرضه می‌شوند. این بسته شامل کروز کنترل تطبیقی، دستیار نوربالای خودکار، هشدار خروج از خط، دستیار تشخیص علائم جاده‌ای و سیستم پیشگیری از برخورد است که می‌تواند عابران پیاده را تشخیص دهد. این خودرو را همچنین می‌توان با پایش نقاط کور و هشدار ترافیک پشتی سفارش داد.

2094 بازگشت تویوتا کمری به اروپا با قوای محرکه هیبریدی

نیروبخش کمری هیبریدی 2019 پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری هیبریدی شده‌ای است که قدرت 215 اسب بخاری دارد. تویوتا اشاره‌ی زیادی به جزئیات نداشته اما مدل آمریکایی کمری از پیشرانه‌ی یاد شده و یک واحد الکتریکی با خروجی 118 اسبی و گشتاور 202 نیوتون متری استفاده می‌کند. البته خروجی ترکیبی کمری آمریکا 208 اسب بخار است اما مدل اروپایی کمی قوی‌تر خواهد بود. اگرچه تویوتا از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده اما تأیید شده این خودرو مصرف سوخت 4.2 لیتری در هر صد کیلومتر دارد. آلایندگی دی‌اکسید کربن آن نیز 98 گرم در هر کیلومتر می‌باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا