تریم جدید Invincible X برای تویوتا لندکروزر

0
(0)

تویوتا در بازار بریتانیا تریم جدیدی بنام Invincible X برای لندکروزر (پرادو) عرضه می‌کند.
این مجموعه شامل تغییرات ظاهری و داخلی بوده و با بهای 57,880 پوندی (1,950 پوند بیشتر از نسخه Plain و Invincible) گران‌ترین مدل لندکروزر به شمار می‌رود.
تغییرات نمای بیرونی شامل دو مورد است: پوشش کرومی آینه‌های جانبی، خروجی‌های سامانه اگزوز و برخی جزئیات بخش‌های مختلف؛ رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی.

Toyota Land Cruiser Invincible X front three quarters تریم جدید Invincible X برای تویوتا لندکروزر

داخل اتاق کاملاً با چرم پوشیده شده و رنگ‌بندی آن بنا به انتخاب مشتری می‌تواند مشکی ماساری (Masari)، سفید عاجی اورتاکا (Ortaka) و ترکیب مشکی-قهوه‌ای باشد. سامانه اطلاعات و سرگرمی ردیف عقب مجهز به بلورِی (Blue-ray) و Gaming، تهویه هوای سه منطقه‌ای، سیستم صوتی باکیفیت ساروند پریمیوم، سانروف و تویوتا تاچ 2 با سامانه رهیاب ماهواره‌ای هم سایر ویژگی‌های قابل‌ذکر این قسمت هستند.
Invincible X همانند سایر مدل‌های لندکروزر به بسته Toyota Safety Sense مجهز شده (استاندارد) که سامانه جلوگیری از برخورد، کروز کنترل انطباقی و کمکی حفظ خط حرکت را در دل خود داشته و به همراه هشدار عبور و مرور از عقب و تشخیص‌دهنده نقطه کور مجموعه ایمنی کاملی را تشکیل می‌دهد.

2016 Toyota Land Cruiser EU 65 تریم جدید Invincible X برای تویوتا لندکروزر

ازآنجاکه این نسخه برای ارائه توانایی‌های خارج جاده قابل‌توجه روی کار آمده، با تکیه بر پیشرانه 2.8 لیتری D-4D توربو دیزل، جعبه‌دنده شش سرعته خودکار، ارتفاع 215 میلی‌متری (8.4 اینچی) از سطح زمین و توانایی عبور از عمق حداکثر 700 میلی‌متر (27.5 اینچ) و صعود از شیب‌های تا 42 درجه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و تمایز آن تنها به نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی محدود نیست. همچنین یک مونیتور مولتی-ترِین با قابلیت تنظیم در چهار حالت گل و ماسه، سنگفرش سست، Mogul و سنگ برای آن در نظر گرفته شده که نه‌تنها راننده را کاملاً به محیط اطراف مسلط می‌کند بلکه اطلاعات مربوط به لاستیک و زاویه بدنه را از طریق صفحه‌نمایش پنل تجهیزات در اختیار راننده می‌گذارد.

Toyota Land Cruiser Invincible X rear three quarters تریم جدید Invincible X برای تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر Invincible X هم‌اکنون در بازار بریتانیا با ضمانت پنج سال یا صد هزار مایل (160 هزار کیلومتر) قابل خریداری است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا