تصاویر جاسوسی از تویوتا کرولا 2020

1
(1)

پس از ماه‌ها بی‌خبری از نسل جدید تویوتا کرولا سرانجام این خودرو را در جاده مشاهده کرده‌ایم. این نمونه پیش‌تولیدی در میشیگان به تور عکاسان افتاده است.

591 1024x576 تصاویر جاسوسی از تویوتا کرولا 2020

متأسفانه شاهد پوشش‌های استتاری سنگینی روی کرولای 2020 هستیم که به‌طور کامل جزئیات طراحی ظاهری خودرو را پنهان کرده‌اند. البته در برخی زوایا می‌توان برخی از خطوط بدنه را تشخیص داد. در بخش جلو می‌توان نمای دوبخشی را دید که میله‌ای افقی آن‌ها را جدا کرده است. خطوط کاپوت به‌سوی جلوپنجره کشیده شده و شیشه جلو نیز همخوانی خوبی با خط سقف خمیده نشان می‌دهد. کرولا در مقایسه با رقیب اصلی خود یعنی هوندا سیویک دارای سقفی تخت‌تر بوده که باعث می‌شود ظاهر زیبا فدای صندوق‌عقب بزرگ‌تر شود. در بخش عقب نمی‌توان چیز زیادی را تشخیص داد اما به احتمال زیاد چراغ‌های پشتی به‌صورت افقی طراحی شده‌اند.

592 تصاویر جاسوسی از تویوتا کرولا 2020

کرولای جدید مانند پریوس و C-HR از معماری جهانی جدید تویوتا استفاده می‌کند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه همکاری ب‌ام‌و با تویوتا می‌تواند منجر به استفاده از پیشرانه‌های آلمان‌ها در کرولا شود.

593 تصاویر جاسوسی از تویوتا کرولا 2020

نسل بعدی کرولا در تأسیسات جدید مشترک تویوتا و مزدا در آلاباما ساخته خواهد شد. این کارخانه در سال 2021 عملیاتی می‌شود. البته کرولا 2020 می‌تواند زودتر از این موعد زمانی معرفی شود زیرا تویوتا قبلاً کرولا را در آمریکا (تأسیسات می‌سی‌سی‌پی) ساخته است. با فروش بیش از 44 میلیون دستگاهی در سراسر جهان، کرولا موفق‌ترین خودروی تاریخ بوده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا