تغییر و تحولات سدان های تویوتا در آینده

0
(0)

فورد اخیراً برنامه‌های خود برای کوچک کردن سبد محصولات خود و تمرکز بیشتر روی پیکاپ ها و کراس اوورها را اعلام کرده است. به نظر می‌رسد تویوتا نیز کار مشابهی را انجام خواهد داد زیرا معاون مدیر آمریکای شمالی تویوتا اخیراً گفته که تویوتا در حال بررسی دوباره سدان های خود است. بلومبرگ گزارش داده که این کمپانی به تولید مدل‌های محبوبی همچون کمری، کرولا و پریوس متعهد خواهد بود اما شاید تعداد تریم های هر یک را کاهش دهد.

1009 تغییر و تحولات سدان های تویوتا در آینده

جک هالیس می‌گوید: “ما هر تک تریم موجود را بررسی خواهیم کرد.” او ادامه داده و می‌گوید تویوتا عملکرد هر تریم تولیدی را پیش از تصمیم‌گیری درباره ادامه تولید یا توقف آن بررسی خواهد کرد. این حرکت یادآور تصمیم فورد به منظور کاهش شدید تعداد تریم های نسل آینده فیوژن است. فورد با معرفی برنامه‌های خود در ماه اکتبر تأیید کرد که تعداد تریم ها و آپشن های ترکیبی فیوژن از حدود 35 هزار به 96 ترکیب کاهش خواهد یافت.

1010 تغییر و تحولات سدان های تویوتا در آینده

علیرغم این کاهش تریم های احتمالی تویوتا همچنان ظرفیت‌های زیادی را در بازار سدان ها می‌بیند. هالیس انتظار دارد مشتریان آمریکایی امسال بیش از 5.5 میلیون دستگاه سدان بخرند و می‌گوید تویوتا قادر خواهد بود سهم خود از این بازار را حفظ کرده و آن را افزایش هم دهد.

1011 تغییر و تحولات سدان های تویوتا در آینده

هنوز گفته نشده چه مدل‌های بازنشسته خواهند شد اما تویوتا تریم های متفاوت زیادی را ارائه می‌کند. کرولا و پریوس هرکدام دارای 7 تریم مختلف و کمری نیز دارای 10 تریم است. موضوع دیگر اینکه تفاوت قیمت بین کمری L و LE تنها 505 دلار بوده و تنها تغییر عمده این دو خودرو به صندلی برقی راننده، صندلی‌های عقب تاشونده و رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی مربوط می‌شود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا