تولد سوزوکی جیمنی 6 چرخ در فضای مجازی!

3
(2)

نسل جدید سوزوکی جیمنی واقعاً گل کرده است. فروش این خودرو در برخی بازارها به حدی بالا بوده که لیست انتظار طولانی برای آن تشکیل شده است. همچنین سوزوکی با نمایش کانسپت های جذابی همچون جیمنی سوروایو پتانسیل‌های بالای آن را نشان داده است. البته چیزی که تاکنون ندیده‌ایم نسخه‌ی 6 چرخ جیمنی بوده ولی به لطف رندرهای جدید منتشر شده می‌توانیم این خودرو را در فضای مجازی ببینیم. این تمرین فتوشاپی کار استودیوی طراحی SRK بوده و می‌توانید کل فرایند تبدیل جیمنی به خودرویی 6 چرخ را در ویدئوی زیر مشاهده کنید. فرمول این کار ساده اما ثابت شده است به گونه‌ای که ابعاد کلی جیمنی افزایش یافته تا فضا برای جا دادن اکسل اضافه ایجاد شود و همچنین جیمنی شکل یک پیکاپ را به خود گیرد.

2410 تولد سوزوکی جیمنی 6 چرخ در فضای مجازی!

طراحان همچنین از برخی قطعات G کلاس 6 چرخ استفاده کرده‌اند اما خب مقیاس آن‌ها مناسب ابعاد جیمنی شده است. لاستیک‌های آفرود و وینچ روی سپر جلو نیز برای ایجاد حالت خشن و خارج جاده اضافه شده‌اند. نهایتاً به تجهیزات اضافی بخش عقب و روف راکی می‌رسیم که باعث تولد خودرویی عالی برای گردش در خارج جاده شده است.

2411 تولد سوزوکی جیمنی 6 چرخ در فضای مجازی!

کمتر از 6 ماه از حضور جیمنی جدید در بازار می‌گذرد بنابراین خیلی زود است که درباره‌ی تصمیم سوزوکی برای ساخت چنین خودرویی سخن بگوییم. حدس ما این است که در صورت تولید چنین خودرویی، جیمنی کاملاً کانسپت باقی خواهد ماند زیرا تقاضا برای چنین خودرویی می‌تواند بسیار پایین باقی بماند. البته احتمال تولد چنین خودرویی در دنیای واقعی و توسط تیونرها وجود دارد. ما قبلاً شاهد تبدیل این خودرو به نسخه‌های Little D و Little G بوده‌ایم بنابراین اضافه کردن یک اکسل به این خودرو خیلی سخت نخواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا