تویوتا راو 4 هفت‌نفره تولید می‌شود؟

0
(0)

نسل جدید تویوتا راو 4 هفته پیش در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و البته طول آن کمتر از نسل قبلی می‌باشد اما استفاده از پلتفرم TNGA باعث شده این خودرو جاسازی بهتری داشته باشد و فاصله بین محوری نسل جدید نیز 3 سانتی‌متر بیشتر از قبل است. آیا این افزایش فاصله بین محورها باعث شده فضای کابین به جا گرفتن ردیف سوم صندلی‌ها کافی باشد؟ شاید.

1533 تویوتا راو 4 هفت‌نفره تولید می‌شود؟

GoAuto استرالیا این فرصت را داشته تا با معاون رئیس تویوتا آمریکای شمالی آقای جک هالیس درباره آینده نسخه‌های جدید راو 4 صحبت کند. اگرچه هالیس ایده ساخت راو 4 هفت‌نفره را رد نکرده اما گفته که این موضوع احتمالاً در آینده نزدیک رخ نخواهد داد.

1534 تویوتا راو 4 هفت‌نفره تولید می‌شود؟

او گفته تویوتا قبلاً محصولات هفت‌نفره مناسبی داشته بنابراین تولید راو 4 هفت‌نفره اولویت بالایی برای این برند ندارد. شاید این اتفاق در آینده بیفتد اما در این لحظه پنجمین نسل این شاسی‌بلند محبوب تنها به‌صورت پنج‌نفره عرضه خواهد شد. به یاد داشته باشید که تویوتا چند سال پیش نسخه سه ردیفه راو 4 را در آمریکا و ژاپن فروخته است.

1535 تویوتا راو 4 هفت‌نفره تولید می‌شود؟

هالیس همچنین گفته که راو 4 جدید می‌تواند الکتریکی هم بشود. نسخه‌های هیبریدی راو 4 سال آینده در آمریکا دیده خواهند شد. اگرچه این مدیر ارشد به جزئیات بیشتری اشاره نکرده اما مدیر تویوتا گفته باید برای اطلاع از برنامه‌های این شرکت درباره محصولات الکتریکی شده اندکی صبر کنیم.

1536 تویوتا راو 4 هفت‌نفره تولید می‌شود؟

به عنوان سخن پایانی باید گفت طرفداران راو 4 قطعاً نسخه کاملاً الکتریکی این خودرو را که عمر کوتاهی داشت به یاد دارند. این خودرو به عنوان بخشی از برنامه همکاری تویوتا و تسلا تولید شده بود. راو 4 الکتریکی تنها به تعداد 2600 دستگاه تولید شد و تنها پس از دو سال عرضه در سال 2014 بازنشست شد.

منبع: پدال

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا