تویوتا سوپرای جدید

0
(0)

انتظارها برای دیدار با تویوتا سوپرای جدید واقعاً طولانی شده اما این خودرو یک محصول اسپورت واقعی خواهد بود، هرچند احتمال دارد نسل جدید سوپرا فقط با گیربکس دوکلاچه اتوماتیک عرضه شود.

1242 تویوتا سوپرای جدید

تویوتا از کانسپت سوپرا ریسینگ در نمایشگاه خودروی ژنو به عنوان تیزری از نسخه تولیدی نهایی رونمایی کرد. گفته شده رسانه Info Seek در خلال برگزاری نمایشگاه با مهندس ارشد این خودرو آقای تتسویا تادا مصاحبه داشته و او درباره اهداف مسابقه‌ای تویوتا و تفکرات این برند درباره گیربکس دستی صحبت کرده است.

1243 تویوتا سوپرای جدید

از تادا درباره ارائه گیربکس دستی پرسیده شده و او گفته است: در این لحظه نه. سوپرا فقط گیربکس دو کلاچه اتوماتیک خواهد داشت. او سپس توضیح داده که نسل جدید سوپرا شاید قدرت بیشتر از حد لازم برای استفاده از گیربکس دستی داشته باشد. مهندس ارشد تویوتا همچنین خاطر نشان کرده زمانی که مشتریان تجربه استفاده از گیربکس دوکلاچه را به دست بیاورند دیگر خواهان گیربکس دستی نخواهند بود.

1244 تویوتا سوپرای جدید
اینکه سوپرای جدید به همراه نسل جدید ب ام و Z4 توسعه یافته یک موضوع کاملاً آشکار می‌باشد. این دو خودرو دارای پلتفرم یکسانی هستند اما از قوای محرکه متفاوتی سود خواهند برد. ظاهراً قلب تپنده سوپرا از نوع 6 سیلندر 3 لیتری توربو با قدرت 335 اسب بخار خواهد بود و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن کمتر از 4 ثانیه ثبت خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا