تویوتا لندکروزر والد، خودروی موردعلاقه رپرها!

3.5
(12)

تویوتا لندکروزر یکی از بهترین شاسی بلندهای کلاس خود بوده و با قیمت میلیاردی در کشورمان همچون یک کوه حسرت به نظر می‌رسد! این خودرو ظاهری محافظه‌کارانه، تجهیزات مناسب، فضای داخلی زیاد و توانایی آفرود قابل‌توجهی دارد.

1885 تویوتا لندکروزر والد، خودروی موردعلاقه رپرها!

طبیعتاً اکثراً تیونرها روی بهبود توانایی‌های آفرود لندکروزر تمرکز می‌کنند اما جدیدترین پروژه والد اینترنشنال بیشتر روی طراحی متمرکز شده است.

1886 تویوتا لندکروزر والد، خودروی موردعلاقه رپرها!

این تیونر ژاپنی دو کیت بدنه متمایز را برای این شاسی‌بلند در نظر گرفته است. کیت اول که استاندارد نامیده می‌شود باعث بهبود سپرهای جلو و عقب شده و ظاهر گیراتری به آن‌ها می‌بخشد. همچنین اسپویلر نصب شده روی درب پشتی، دیلایت ها و چراغ‌ترمز LED نیز درون این کیت قرار می‌گیرند.

1887 تویوتا لندکروزر والد، خودروی موردعلاقه رپرها!

دومین کیت بدنه والد کمی پیچیده‌تر بوده و جدای از موارد قبلی یاد شده دارای قوس‌های پهن روی گلگیرها و چراغ‌های هدایت LED می‌باشد. هر دو نسخه شاسی‌بلند تویوتا لندکروزر به رینگ‌های جدید 22 اینچی مجهز شده‌اند. برنامه‌ی بدنه‌ی پهن والد اینترنشنال می‌تواند با رینگ‌های 24 اینچی بزرگ نیز همراه شود.

1888 تویوتا لندکروزر والد، خودروی موردعلاقه رپرها!

والد تنها به همین موارد بسنده نکرده و ترمزهای جدید با کالیپرهای بزرگ و همچنین لوله‌های ترمز از جنس فولاد ضدزنگ را نیز روی این خودرو نصب کرده است. نهایتاً باید به حذف سیستم اگزوز استاندارد لندکروزر و نصب نمونه‌ای ارتقا یافته از جنس فولاد ضدزنگ اشاره کنیم که دارای دو خروجی اگزوز در طرفین است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

یک نظر

  1. میثم لندکروز

    عاشقشم انشاالله یک روزی بیاد بخرمش دوسش دارم بخدا خوابشو میبینم هرشب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا