تویوتا کراون جدید اسپورت با اسانس مدلیستا

0
(0)

تویوتا از سدان بزرگ و کاملاً جدید کراون در نمایشگاه خودروی توکیوی چند ماه پیش به فرم کانسپت رونمایی کرد اما نسخه تولیدی آن نیز وفاداری زیادی به مدل مفهومی دارد. هم‌اکنون کراون که در چهاردهمین نسل خود قرار دارد همچنان یکی از لوکس‌ترین محصولاتی خواهد بود که توسط تویوتا ساخته می‌شود اما هنوز هم مدل پرچم‌دار این شرکت نخواهد بود زیرا این کار را مدل سنچوری انجام می‌دهد که برای سال 2018 کاملاً جدید شده است.

520 1024x576 تویوتا کراون جدید اسپورت با اسانس مدلیستا

اما به کراون بازگردیم که ماه آینده در رویداد خودرویی توکیو حضور خواهد یافت و طیفی از ارتقاهای ظاهری را به مدد مدلیستا خواهد داشت. پیروی معرفی کمری مدلیستا ادیشن، هم اکنون زمان آن رسیده که این سدان بزرگ و لوکس نیز ظاهری گیرا اما بدون اضافه‌کاری به دست بیاورد.

521 1024x576 تویوتا کراون جدید اسپورت با اسانس مدلیستا

تغییرات صورت گرفته در بخش جلو مشهود هستند به گونه‌ای که سپر هم اکنون جزئیات متالیک بیشتر داشته و اسپویلر لبه‌ای جدید ظاهر خشنی به خودرو بخشیده‌اند. در پروفایل جانبی برخی ورودی‌های هوای غیرواقعی بر روی گلگیرهای جلو وجود داشته و همچنین رکاب‌ها نیز بزرگ‌تر بوده و باید به رینگ‌های متفاوت و تریم متالیک اضافی روی پوشش آینه‌های جانبی اشاره کرد.

522 1024x576 تویوتا کراون جدید اسپورت با اسانس مدلیستا

واضح‌ترین تغییرات مدلیستا در بخش عقب کراون دیده می‌شوند جایی که سپر هم اکنون دارای خروجی‌های اگزوز مربعی بوده که توسط یک دیفیوزر کاذب احاطه شده‌اند. این خودرو 12 ژانویه سال 2018 در رویداد خودروی توکیو حضور خواهد یافت. انتظار می‌رود فروش مدل آماده تولید این خودرو از تابستان سال آینده شروع شود و احتمال دارد بهبودهای صورت گرفته توسط مدلیستا از روز اول برای خریدارانی که به دنبال تمایز بیشتر هستند ارائه گردد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا