تویوتا یاریس 210 اسب بخاری در ژنو

0
(0)

تویوتا قول داده که نسخه‌ی قدرتمندتر یاریس را به زودی رونمایی کند؛ و حالا مشخص شده چند ماه دیگر و در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 می‌توانیم این خودرو را ببینیم.

برای اولین بار تصاویر نسخه‌ی قدرتمندتر یاریس هاچبک را اینجا مشاهده می‌کنید. این خودرو قدرت بالای 210 اسب بخاری داشته و به مصاف رقبای سرشناسی چون رنواسپورت کلیو 200 و فولکس واگن پولو GTI با قدرت 189 اسب بخار خواهد رفت.

New Yaris front Final تویوتا یاریس 210 اسب بخاری در ژنو

یاریس قدرتمندتر برخلاف مدل‌های دیگر تنها 3 درب خواهد داشت و به‌طور طبیعی از بازنگری‌های بصری و کاربردی سود خواهد برد. همان‌گونه که می‌بینید از جمله‌ی این بازنگری‌ها می‌توان به بخش‌های آئرودینامیک و گرافیک‌های روی بدنه که به یادآورنده ی مدل‌های مسابقه‌ای تویوتا است اشاره کرد.

این هاچبک داغ به همراه خودروهای رالی WRC جدید تویوتا در اکسپوی سوئیس ظاهر خواهد شد. خودروی رالی تویوتا نیز هفته‌ی آینده در رالی مونت‌کارلو معرفی خواهد شد.

درحالی‌که بخش اروپایی تویوتا این تصاویر و جزئیات اولیه را منتشر کرده اما مقر جهانی تویوتا دیگر جزئیات مدل Vitz را مشخص کرده است (یاریس در بازار ژاپن با نام Vitz شناخته می‌شود). این خودرو اصلاحات ظاهری و داخلی مناسبی خواهد داشت و این خودرو همانند یاریس هیبرید اروپایی با قوای محرکه‌ی هیبریدی عرضه خواهد شد.

New Yaris rear Final تویوتا یاریس 210 اسب بخاری در ژنو

چگونگی و چرایی تمایز قائل شدن این مدل با Aqua (نسخه‌ی ژاپنی پریوس C) برای ما نامشخص است؛ اما گزینه‌ی 99 اسب بخاری هیبریدی تنها با طراحی دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد. همچنین پیشرانه‌های 1 و 1.3 لیتری نیز در دسترس بوده و می‌توان انتقال آن‌ها به دو یا هر چهار چرخ را سفارش داد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیزر مرموز تویوتا FT-AC کانسپت

3 (2) در سی ام نوامبر تویوتا یک خودروی مفهومی شاسی‌بلند و آفرود با نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما