تویوتا 86 TRD با ترمزهای برمبو و کیت بدنه اسپورت

5
(1)

در پی خبری که اوایل ماه پیش منتشر شد، تویوتا از مدل سفارشی 86 TRD 2019 رونمایی کرد. این خودرو که به عنوان حد نهایی پرفورمنس در خانواده 86 مطرح است به تعدادی از قطعات جدید شامل ترمزهای برمبو و دامپرهای SACHS مجهز است که باعث می‌شود فرمان پذیری و پایداری محصول اسپورت تویوتا تیزتر شود. 86 TRD سفارشی همچنین از رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی جدیدی بهره می‌برد که با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت 4 همراه شده‌اند.

1882 تویوتا 86 TRD با ترمزهای برمبو و کیت بدنه اسپورت

جدای از تغییرات فنی، خودروی مورد بحث دارای کیت بدنه اسپورت TRD است که از جمله موارد تشکیل دهنده آن می‌توان به سپرهای جدید، رکاب‌های جانبی بازنگری شده، دیفیوزر عقب و اسپویلر بزرگ‌تر اشاره کرد. 86 TRD جدید منحصراً با رنگ بدنه مشکلی در دسترس بوده و هر مدل دارای نوارهای بدنه سه رنگ و سیستم اگزوز TRD با خروجی‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ خواهد بود.

1883 تویوتا 86 TRD با ترمزهای برمبو و کیت بدنه اسپورت

این تغییرات ظاهری به کابین نیز راه یافته‌اند زیرا طراحان غربیلک فرمان دو رنگ و صندلی‌های اسپورت با پوشش مشکی و قرمز را نصب کرده‌اند. از دیگر شاخصه‌های کابین می‌توان دوخت‌های قرمز، کمربندهای ایمنی قرمز و عناصر جیر مانند را نام برد. نهایتاً باید به لوگوی TRD اشاره کنیم که روی داشبورد جا خوش کرده است. این خودرو نیز همانند نمونه استاندارد از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری بوکسوری با قدرت 205 اسب بخار و گشتاور 211 نیوتون متر استفاده می‌کند. تنها 1418 دستگاه از تویوتا 86 TRD سفارشی ساخته خواهد شد و هر یک قیمت پایه 32420 دلاری خواهد داشت.

1884 تویوتا 86 TRD با ترمزهای برمبو و کیت بدنه اسپورت

خریدارانی که از نظر مالی در مضیقه هستند می‌توانند مدل‌های پایه و سطح میانی 86 GT را بخرند. تویوتا قیمت این خودروها را اعلام نکرده اما از ماه آگوست و با برخی آپشن‌های جدید از جمله رنگ بدنه نپتون و کابین قرمز و مشکی در دسترس خواهند بود. اگرچه تغییرات یاد شده خیلی وسیع نیستند اما تویوتا 86 مدل 2019 به‌صورت استاندارد با چراغ‌های LED و رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی عرضه می‌شود. مدل پایه همچنین دارای صندلی‌های اسپورت، پدال‌های آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع و صفحه‌نمایش 7 اینچی است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!
Call Now Buttonتماس با ما