تویوتا Roomy و Tank در ژاپن معرفی شدند.

0
(0)

تویوتا به‌تازگی دو مینی‌ون جدید را با نام‌های Roomy و Tank انحصاراً برای بازار ژاپن معرفی کرده است. هر دو مدل فقط با یک موتور کوچک 1 لیتری سه سیلندر توربوشارژر ارائه می‌شوند که 140 نیوتن متر گشتاور دارد. تویوتا می‌گوید بازدهی این موتور بیشتر از یک موتور 1.5 لیتری است. برای انتقال نیرو هم یک گیربکس CVT تدارک دیده شده که قدرت را به چرخ‌های جلو یا هر چهارچرخ انتقال می‌دهد.

15 تویوتا Roomy و Tank در ژاپن معرفی شدند.

تویوتا این دو خودرو را با هدف ارائهٔ هر چه بیشتر راحتی و آسایش سرنشینان تولید کرده است و به همین دلیل ویژگی‌های داخلی کلیدی برای این امر در آن‌ها طراحی شده است. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از صندلی‌های عقب که می‌توانند تا 24 سانتیمتر به سمت جلو کشیده شوند. بدین ترتیب فضای بار مناسب حمل چهار چمدان به همراه ظرفیت حمل پنج سرنشین فراهم می‌گردد.

16 تویوتا Roomy و Tank در ژاپن معرفی شدند.

علاوه بر این می‌توان تکیه‌گاه صندلی‌های عقب را تا 70 درجه خواباند. همچنین صندلی‌های جلو قابلیت جابجا شدن دارند که ورود و خروج بین صندلی‌های جلو و عقب را بسیار تسهیل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های داخلی این مینی‌ون‌ها می‌توان به وجود یک مخزن 5 لیتری جهت قرار دادن سطل زباله، یک صفحه‌نمایش 4.2 لینچی رنگی و محل‌های متعددی برای قرار دادن اشیاء اشاره کرد.

17 تویوتا Roomy و Tank در ژاپن معرفی شدند.

هر دو خودروی رومی و تانک به سیستم اجتناب از برخورد مجهز شده‌اند که خود دارای پنج سیستم است. این پنج سیستم عبارت‌اند از: ترمز خودکار جلوگیری از برخورد، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد با وسایل نقلیه و عابران پیاده، کنترل تصادف جلو و عقب و درنهایت یک سیستم که به راننده اطلاع می‌دهد که خودرو در حال حرکت به سمت جلو است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا