تیزر مرموز تویوتا FT-AC کانسپت

3
(2)

در سی ام نوامبر تویوتا یک خودروی مفهومی شاسی‌بلند و آفرود با نام FT-AC را رونمایی خواهد کرد. این نام در واقع مخفف عبارت کانسپت ادونچر تویوتا در آینده می‌باشد. هنوز اطلاعاتی از این خودرو منتشر نشده اما کمپانی قول داده که مدل یاد شده دارای تمامی مشخصات لازم برای ماجراجویی‌های بعدی می‌باشد.

375 1024x576 تیزر مرموز تویوتا FT AC کانسپت

تصویر منتشر شده توسط تویوتا چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما در نمای جلو می‌توان ظاهری کاملاً گیرا و خشن با گلگیرهای خاص را دید. آینه‌های جانبی نیز ظاهر جالب‌توجهی دارند. قطعاً نباید نگرانی‌ای از بابت روشنایی این کانسپت در شب داشت زیرا علاوه بر چراغ‌های جلو می‌توان دسته‌ای از LED های 6 تایی را در دو سمت سپر مشاهده نمود. همچنین نور بیشتری از سقف به جاده خواهد تابید.

376 1024x768 تیزر مرموز تویوتا FT AC کانسپت

تویوتا اوایل سال جاری با کانسپت FT-4X در نمایشگاه خودروی نیویورک ایده شاسی‌بلندی آفرود را به همگان نشان داد. این خودرو دارای استایلی با نیم نگاه به گذشته است که یادآور مدل افسانه‌ای FJ40 لندکروزر بود. طراحان تویوتا این خودرو را با ابعاد جمع‌وجوری طراحی کرده بودند که مناسب فضای شهری بوده و البته از استحکام و توانایی کافی برای انجام وظایف سخت دارد.

377 1024x768 تیزر مرموز تویوتا FT AC کانسپت

کابین FT-4X نیز با احساس خشن بودن ظاهر خود همخوانی دارد. برای مثال دستگیره درب‌ها به عنوان نگه‌دارنده بطری آب عمل کرده و در داخل استراحتگاه دست‌ها نیز یک کیسه‌خواب قرار دارد. سرنشینان همچنین می‌توانند سیستم صوتی را از خودرو جدا کرده و از موزیک در خارج از خودرو لذت ببرند. تویوتا جزئیات مربوط به قوای محرکه کانسپت FT-4X را اعلام نکرده اما گفته شده این کانسپت از پیشرانه 4 سیلندر کم‌حجم به همراه سیستم چهارچرخ محرک برای عبور از شرایط سخت آفرود استفاده می‌کند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی تویوتا سوپرا با رنگ خاکستری مات در ژاپن

0 (0) خریداران ژاپنی تویوتا سوپرای جدید می‌توانند خودروی سفارشی‌ای را انتخاب کنند زیرا این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با امداد تویوتا