دلیل عدم تولید جانشین هوندا S2000 چیست؟!

0
(0)

تقریباً 9 سال از زمان خاتمه تولید هوندا S2000 می‌گذرد و علیرغم اخبار زیادی که درباره بازگشت این رودستر محبوب به گوش می‌رسد اما خبری که به تازگی منتشر شده شاید کام دوستداران این خودرو را تلخ کند. مدیر برنامه تولید هوندای کانادا به اتوگاید گفته که جانشین S2000 هرگز تولید نخواهد شد. هایاتو موری گفته دلیل این کار توجه شدید مشتریان به کراس اوورها و شاسی بلندها بوده و اکثر آن‌ها پولی بابت یک رودستر نخواهد پرداخت زیرا این خودروها خیلی کاربردی نیستند. همین امر باعث شده دوام چنین خودروهایی در بازار امروزی سخت شود و هزینه تحقیق و توسعه چنین خودروهایی زیاد بوده و به همین دلیل است که نیسان نیز هنوز نسل جدید 370Z را توسعه نمی‌دهد.

902 دلیل عدم تولید جانشین هوندا S2000 چیست؟!

افرادی که هنوز هم خواهان سواری جذاب محصولات ژاپنی هستند می‌توانند هاچبک های داغی همچون هوندا سیویک تایپ R را بخرند و به همین دلیل هم احتمالاً این خودروساز هرگز S2000 را احیا نخواهد کرد.

903 دلیل عدم تولید جانشین هوندا S2000 چیست؟!

علیرغم اینکه رودسترها خواهان چندانی ندارند اما هنوز هم هستند کمپانی‌هایی که این‌گونه محصولات را می‌سازند. از جمله این خودروسازها می‌توان به مزدا با MX-5، پورشه با 718 باکستر و آلفارومئو با 4C اسپایدر اشاره کرد. ب ام و نیز در حال توسعه نسل جدید Z4 می‌باشد. این خودرو از معماری مشترک با نسل جدید تویوتا سوپرا (نام تأیید نشده) برخوردار بوده و نیسان نیز همچنان 370Z رودستر را در چندین بازار از جمله آمریکا عرضه می‌کند.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا