رد شایعات مربوط به ادغام مزدا و تویوتا

1
(1)

مزدا و تویوتا از همکاری طولانی‌مدت خود لذت خواهند برد. این همکاری شامل ساخت کارخانه بزرگ 1.6 میلیارد دلاری در شما آلاباما می‌باشد. درحالی‌که این همکاری نشانه‌ای از آغاز فرایند ادغام دو شرکت به شمار می‌رود اما مدیرعامل مزدای آمریکای شمالی سریعاً این ایده را خاموش کرده و خط بطلانی بر شایعه احتمال تبدیل مزدا به زیر شاخه فرعی تویوتا کشیده است.

766 1024x555 رد شایعات مربوط به ادغام مزدا و تویوتا

ماساهیرو مورو گفته که این دو کمپانی برنامه‌ای برای ادغام ندارند. برنامه‌های مزدا برای حفظ استقلال خود همچنان به قوت خود باقی مانده اما این دو خودروساز به همکاری با یکدیگر در توسعه محصولات و تکنولوژی‌های جدید ادامه خواهند داد.

767 1024x577 رد شایعات مربوط به ادغام مزدا و تویوتا

مورو همچنین در دیترویت درباره آینده خودروهای الکتریکی و سلول سوختی نیز صحبت کرده و گفته که این تکنولوژی‌ها به اندازه آینده خود خودروها مهم هستند. البته مزدا هنوز هم باور دارد پیشرانه‌های احتراق داخلی می‌توانند به لطف پیشرفت‌های صورت گرفته در تکنولوژی حداقل یک دهه دیگر نیز دوام بیاورند.

768 1024x576 رد شایعات مربوط به ادغام مزدا و تویوتا

بخشی از استراتژی جدید مزدا استفاده از تکنولوژی اسکای اکتیو X است. پیشرانه‌ای که بدون استفاده از جرقه احتراق دارد همین آگوست گذشته معرفی شد و اولین قدم‌ها به سوی استراتژی پایدار زوم زوم 2030 به شمار می‌رود. برنامه یاد شده همچنین شامل معرفی تکنولوژی خودران و تلاش کلی برای کاهش میزان متوسط دی‌اکسید کربن تا 50 درصد در مقایسه با سال 2020 و کاهش 90 درصدی تا سال 2050 می‌باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی تویوتا پریوس 2020 با ایمنی و رفاه بیشتر

1 (1) تویوتا پریوس 2020 با وجود برخی تغییرات در تریم ها، اضافه شدن سیستم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا