فراخوان تویوتا کمری 2018 به خاطر پیستون‌های بزرگ‌تر!

0
(0)

تویوتا در حال اعلام فراخوانی ایمنی برای کمری‌های مدل سال 2018 بوده و البته دلیل انجام این فراخوان کمی غیرعادی است. تویوتا گفته احتمالاً پیشرانه این خودروها نسبت به مشخصات اصلی خود دارای پیستون‌های بزرگ‌تری هستند.

1232 فراخوان تویوتا کمری 2018 به خاطر پیستون‌های بزرگ‌تر!

این یک خطای مونتاژ است که می‌تواند باعث کارکرد خشن، انتشار دود از اگزوز و ایجاد صدای غیرعادی شود. همچنین رانندگان شاهد روشن شدن چراغ هشدار و پیام‌ها خواهند بود و البته قدرت پیشرانه نیز کاهش خواهد یافت. در شرایط بدتر این نسخه‌ها از کمری می‌تواند از کار بیفتد و این کار باعث افزایش ریسک تصادف می‌شود.

1234 فراخوان تویوتا کمری 2018 به خاطر پیستون‌های بزرگ‌تر!

1730 دستگاه از کمری‌های مدل سال 2018 تحت تأثیر این فراخوان بوده و تمامی مالکان توسط کمپانی آگاه خواهند شد. پس از مراجعه مالکان به نمایندگی مجاز تکنسین‌های مجاز کد تولید پیستون‌های پیشرانه را بررسی خواهند کرد و اگر پیستون‌های نصب شده از نوع معیوب باشند با نسخه‌های کاملاً جدیدی جایگزین خواهند شد. هیچ‌یک از این فرایندها هزینه‌ای برای مالک در پی نخواهد داشت.

1233 فراخوان تویوتا کمری 2018 به خاطر پیستون‌های بزرگ‌تر!

هشتمین نسل تویوتا کمری از اواسط سال پیش تاکنون در بازار حضور دارد. این خودرو در مدل‌های بنزینی دارای 7 تریم و در نسخه هیبریدی نیز دارای 4 تریم است. بهای این خودرو از 23495 دلار آغاز شده و به 34950 دلار در نسخه 6 سیلندر XSE می‌رسد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا