قیمت و مشخصات تویوتا CH-R مدل 2019

0
(0)

تویوتا در حال اعمال برخی تغییرات در خانواده CH-R بوده و مهمترین تغییر صورت گرفته اضافه شدن تریم پایه جدید می‌باشد. نسخه پایه این خودرو LE نام داشته و قیمت پایه 21990 دلاری دارد که شامل 1045 دلار هزینه تحویل نیز می‌باشد. بدین ترتیب تویوتا CH-R LE 2019 درست 1505 دلار ارزان‌تر از نسخه فعلی XLE می‌باشد. این در حالی است که یکی از اصلی‌ترین رقبای تویوتا یعنی هوندا HR-V قیمت پایه 19670 دلاری دارد.

1686 قیمت و مشخصات تویوتا CH R مدل 2019

نسخه پایه این خودرو فاقد برخی تجهیزات نسخه XLE می‌باشد. این تجهیزات حذف شده شامل رینگ‌های 18 اینچی است که جای خود را به رینگ‌های 17 اینچی داده‌اند. همچنین آپشن های رنگ سفید یا مشکی سقف حذف شده و رنگ آبی بدنه نیز در دسترس نیست. خوشبختانه مدل پایه LED از نظر تجهیزات ایمنی کمبود جدی‌ای نداشته و به‌صورت استاندارد از ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج خودرو از خط، نوربالای خودکار و کروز کنترل تطبیقی سود می‌برد.

1688 قیمت و مشخصات تویوتا CH R مدل 2019

البته سیستم هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب برای این خودرو در دسترس نیستند اما بدون هزینه‌ای اضافی می‌توان آن‌ها را در نسخه‌های XLE و لیمیتد مشاهده کرد. تویوتا فاصله بین مدل جدید LE و XLE را برای گران‌تر کردن 530 دلاری نسخه فول‌تر افزایش داده است. در عوض این خودرو دارای برخی تجهیزات بیشتر همچون رینگ‌های 18 اینچی یاد شده، ورود هوشمند، آینه‌های تاشوی برقی و ولکام لوگو می‌باشد.

1689 قیمت و مشخصات تویوتا CH R مدل 2019

اما نسخه لیمیتد این خودرو قیمت 27045 دلاری داشته و از جمله تجهیزات آن می‌توان به تریم چرمی، سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافته و… اشاره کرد. همچنین می‌توان با پرداخت مبلغ بیشتر برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، سیستم پریمیوم انتیون 3.0 و ناوبری دینامیک را سفارش داد. این تریم همچنین دارای برخی تغییرات ظاهری همچون عناصر قرمز سپر جلو، ستون‌های B مشکی براق و تریم کرومی شیشه‌ها می‌باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا