محصولات آفرود تویوتا در نمایشگاه شیکاگو 2018

0
(0)

نمایشگاه خودروی شیکاگو همچون تمامی رویدادهای خودرویی مهم جهانی مکانی برای نمایش جدیدترین محصولات و البته آفرودرهای کمپانی‌های صاحب‌نام محسوب می‌شود. تویوتا که تبحر خاصی در ساخت چنین محصولاتی دارد آماده حضور پرقدرت در شیکاگو می‌شود.

764 1024x576 محصولات آفرود تویوتا در نمایشگاه شیکاگو 2018

هنوز مشخص نیست که ژاپنی‌ها چه برنامه‌ای برای شیکاگو دارند اما تیزری که به تازگی منتشر شده خودروهای توندرا، تاکوما و 4 رانر را با پکیج‌های آفرود ویژه‌ای نشان می‌دهد. بهترین حدس ما این است که تویوتا نسخه‌های TRD قبلی را به‌روز خواهد کرد و آن‌ها را به عنوان آپشن به خودروهای یاد شده اضافه می‌کند. در حال حاضر پکیج TRD Pro تویوتا باعث تغییر ارتفاع خودرو، تنظیم سفارشی سیستم تعلیق، خروجی‌های اگزوز سفارشی TRD، لاستیک‌های آفرود ارتقا یافته و البته برخی تغییرات ظاهری می‌شود. واضح است که سه خودروی حاضر در تصویر دارای عناصر ظاهری مشابه مدل‌های Pro کنونی بوده اما هنوز جزئیات کامل آن‌ها را تا زمان شروع به کار نمایشگاه شیکاگو نخواهیم دانست.

765 1024x576 محصولات آفرود تویوتا در نمایشگاه شیکاگو 2018

محصولات جدید TRD شاید تنها خودروهای آفرودی نباشند که تویوتا در شیکاگو به نمایش خواهد گذاشت. این خودروساز ژاپنی اخیراً گفته که احتمال تولید نسل جدید FJ کروزر به منظور رقابت با جیپ رانگلر وجود دارد. مدیرعامل تویوتای آمریکا گفته بود که فضا برای تولید یک شاسی‌بلند آفرود و کوچک وجود دارد. شاسی‌بلند جدید یاد شده ظاهراً از کانسپت FT-4X الهام خواهد گرفت. هنوز چارچوب زمانی تولید این خودرو مشخص نیست اما در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از محصولات آفرود تویوتا خواهیم شنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا