مدل‌های جدید تویوتا آیگو برای سال 2017

0
(0)
خانواده‌ی تویوتا آیگو در سال 2017 پذیرای دو عضو جدید با نام‌های X-Press و X-Style خواهد بود. مدل X-Press دارای جزئیات قرمز رنگ در سپر، رکاب جانبی، سقف و دیفیوزر عقب خواهد بود و یکی از چهار رنگ بدنه‌ی نقره‌ای، سفید، خاکستری و مشکی برای جذابیت آن پیشنهاد می‌شود.
20 1 مدل‌های جدید تویوتا آیگو برای سال 2017
 
از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به رینگ‌های آلیاژی مشکی 15 اینچی، چراغ‌های جلوی خودکار، شیشه‌های عقب دودی و دستگیره‌های درب همرنگ بدنه اشاره کرد. داخل کابین تویوتا آیگو X-Press که وارد شوید شاهد پانل همرنگ با رنگ بدنه و ظاهر مشکی دریچه‌های هوا، اهرم دنده و کنسول مرکزی خواهید بود. علاوه بر این، مواردی همچون سیستم تهویه مطبوع خودکار، غربیلک فرمان سه پره چند عملکردی و سیستم مولتی‌مدیای X تاچ تویوتا نیز در این خودرو به چشم می‌خورند.
21 مدل‌های جدید تویوتا آیگو برای سال 2017
 
اما در آیگو X-Style جزئیات خاکستری رنگ جایگزین جزئیات قرمز مدل X-Press شده‌اند. این خودرو از رینگ‌های 15 اینچی مشابه مدل X-Press سود می‌برد. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان چراغ‌های LED جلو با چرخش در سر پیچ‌ها، مه شکن جلو، آینه‌های جانبی برقی و گرم شونده، غربیلک فرمان چرمی، بلوتوث، رادیو دیجیتال و کنترل دستیار تپه اشاره کرد.
نیروبخش این دو عضو جدید خانواده آیگو پیشرانه‌ی 3 سیلندر 1 لیتری با قدرت 69 اسب بخار است. هر دو خودرو را می‌توان با پکیج ایمنی تویوتا (375 پوند) سفارش داد. بهای آغازین این دو خودرو برای مدل دستی 14764 دلار و برای مدل گیربکس اتوماتیک 15630 دلار است. تویوتا از سوم ژانویه سال 2017 فروش این دو نسخه جدید را در بریتانیا آغاز خواهد کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیزر مرموز تویوتا FT-AC کانسپت

3 (2) در سی ام نوامبر تویوتا یک خودروی مفهومی شاسی‌بلند و آفرود با نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما