وقتی مزدا تحت تأثیر مهندسی تویوتا کمری جدید قرار می‌گیرد!

0
(0)

خودروسازان همواره محصولات آینده خود را با محصولات فعلی رقبا مقایسه می‌کنند تا نقاط قوت خودروهای خود را برجسته کنند. برای مثال مزدا محصولات خود را با ب ام و مقایسه کرده زیرا این دو کمپانی دارای برخی فلسفه‌های مشترک درباره ذات خودروهای خود هستند؛ اما خب این قضیه دیگر صادق نیست زیرا ژاپنی‌ها تمرکز خود را روی تویوتا معطوف کرده‌اند.

1086 وقتی مزدا تحت تأثیر مهندسی تویوتا کمری جدید قرار می‌گیرد!

دلیل این کار را شرح می‌دهیم. طرفداران ب ام و می‌دانند که این برند تغییراتی داشته و علیرغم شعارهای خود درباره ارائه حد نهایی لذت رانندگی دیگر این مسئله را اولویت خود نمی‌داند. روشی که مهندسان کمپانی برای برنامه‌ریزی احساس فرمان، پاسخ پیشرانه و صدای اگزوز در پیش گرفته‌اند باعث شده محصولات مدرن ب‌ام‌و هیجان کمتری برای راننده داشته باشند و ارتباط بین راننده و خودرو تقریباً از بین رفته است.

1087 وقتی مزدا تحت تأثیر مهندسی تویوتا کمری جدید قرار می‌گیرد!

هرچند مزدا می‌خواهد هیجان و درگیری رانندگی و سواری محصولات خود را حفظ کند و از شنیدن اینکه هم‌اکنون محصولات تویوتا را به عنوان خودروهای سنگ محک خود قرار می‌دهد کاملاً سورپرایز شده‌ایم. اتوگاید می‌گوید مزدا تحت تأثیر روش مهندسی تویوتا کمری جدید قرار گرفته و درباره چگونگی پاسخ به میزان بالای هیجان رانندگی آن نگران است.

1088 وقتی مزدا تحت تأثیر مهندسی تویوتا کمری جدید قرار می‌گیرد!

مزدا در حال حاضر برای معرفی نسخه به‌روز خانواده مزدا 6 برای بازار اروپا آماده می‌شود. این خودرو چند هفته دیگر در ژنو حاضر خواهد بود. ژاپنی‌ها همچون تکنولوژی جدید و بسیار مهم خود یعنی SPCCI را نیز به این رویداد خواهد آورد. SPCCI می‌خواهد اولین پیشرانه بنزینی با جرقه کمپرسی در دنیا باشد. این تکنولوژی روی کاغذ مزیت‌های یک پیشرانه دیزلی را با آلایندگی کمتر و دورهای بالاتر پیشرانه‌ای بنزینی ترکیب می‌کند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا