معرفی تویوتا پریوس 2020 با ایمنی و رفاه بیشتر

1
(1)

تویوتا پریوس 2020 با وجود برخی تغییرات در تریم ها، اضافه شدن سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 7 اینچی و اپل کارپلی و همچنین سیستم ایمنی ارتباطی استاندارد معرفی شده است. البته خبر بد اینکه پریوس 2020 فاقد سیستم ارتباطی اندروید اتو می‌باشد. این خودرو همچنان در نسخه‌های L Eco، LE، XLE و لیمیتد برای مدل‌های دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد درحالی‌که نسخه‌ی AWD-e برای مدل‌های LE و XLE قابل سفارش است.

2666 معرفی تویوتا پریوس 2020 با ایمنی و رفاه بیشتر

بسته‌ی ایمنی ارتباطی استاندارد تویوتا شامل مواردی همچون دستیار اضطراری، یافتن محل خودروی به سرقت رفته، دستیار کنار جاده‌ای و اعلان برخورد خودکار است که هم‌اکنون به‌صورت اشتراک سه‌ساله‌ی رایگان در این خودرو نصب شده است. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی 7 اینچی این خودرو با سیستم صوتی دارای 6 بلندگو، سه پورت USB، تشخیص صوتی پیشرفته، بلوتوث، دسترسی به گوشی و دوربین دنده‌عقب همراه شده است.

2667 معرفی تویوتا پریوس 2020 با ایمنی و رفاه بیشتر

کم‌مصرف‌ترین عضو خانواده‌ی پریوس مدل L Eco است که مصرف سوخت ترکیبی آن برابر با 4.2 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. قوای محرکه‌ی هیبریدی این خودرو متشکل از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.8 لیتری با دو ژنراتور و مجموعه باتری بوده که نسبت به مدل سال پیش تغییری نداشته‌اند.

2668 معرفی تویوتا پریوس 2020 با ایمنی و رفاه بیشتر

از جمله تجهیزات استاندارد تریم LE هم می‌توان به کلید هوشمند، پایش نقاط کور با هشدار ترافیک پشتی و دستیار پارک هوشمند اشاره کرد. یک پله بالاتر مدل XLE با تجهیزاتی همچون رینگ‌های 17 اینچی، صندلی‌های متمایز و برقی و شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است.

2669 معرفی تویوتا پریوس 2020 با ایمنی و رفاه بیشتر

اما نسخه‌ی پرچم‌دار که با نام لیمیتد شناخته می‌شود به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 11.6 اینچی، ناوبری، سیستم صوتی پریمیوم JBL، سیستم نوربالای خودکار و… مجهز است. بسته‌ی ایمنی Sense تویوتا شامل سیستم‌های کمک‌راننده بوده و به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها وجود دارد. سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل راداری و… بخشی از این بسته‌ی ایمنی محسوب می‌شوند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیزر مرموز تویوتا FT-AC کانسپت

3 (2) در سی ام نوامبر تویوتا یک خودروی مفهومی شاسی‌بلند و آفرود با نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما