معرفی تویوتا کمری و آوالون TRD

0
(0)

چندی پیش تویوتا در اقدامی تعجب‌برانگیز اعلام کرد که در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس مدل‌های کمری و آوالون TRD را معرفی خواهد کرد. این اقدام ازآن‌جهت تعجب‌برانگیز است که تویوتا تاکنون نسخهٔ TRD را صرفاً برای پیکاپ‌ها و اس‌یووی‌های خود ارائه می‌کرد اما حالا قصد دارد از این نام برای سدان‌ها هم استفاده کند. درهرحال، پیش از آغاز نمایشگاه لس‌آنجلس، سازندهٔ ژاپنی کمری و آوالون TRD را معرفی کرده است.

2138 معرفی تویوتا کمری و آوالون TRD

تصاویری که از آوالون TRD منتشر شده، ظاهری تهاجمی با تریم مشکی براق، رکاب‌های جانبی اسپرت و رینگ‌های آلیاژی منحصربه‌فرد را نشان می‌دهند. نمای اسپرت در کابین خودرو هم ادامه پیدا کرده و آوالون به صندلی‌های چرمی با دوخت قرمز، نشان قرمزرنگ TRD روی پشت‌سری‌ها، کمربندهای ایمنی قرمزرنگ و کف‌پوش‌های ویژه مجهز شده است.

2139 معرفی تویوتا کمری و آوالون TRD

عمدهٔ ویژگی‌های کمری TRD هم با آوالون یکسان است اما سقف مشکی‌رنگ و نمای عقبی تهاجمی‌تر با دیفیوزر مشکی براق، یک بال عقب و سیستم اگزوز TRD هم در آن دیده می‌شود. در داخل کمری نیز مثل آوالون چرم مشکی و قرمز به همراه نشان TRD روی کف‌پوش‌ها کار شده است.

2140 معرفی تویوتا کمری و آوالون TRD

تویوتا فعلاً اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این سدان‌های اسپرت منتشر نکرده است اما احتمالاً تغییری در پیشرانهٔ آوالون TRD ایجاد نشده و این سدان فول سایز همچنان از همان پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 با 305 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. از سوی دیگر، کمری TRD هم احتمالاً به پیشرانهٔ 2.5 لیتری چهار سیلندر یا 3.5 لیتری V6 مجهز خواهد بود. البته با توجه به شخصیت اسپرت خودرو، موتور دوم گزینهٔ محتمل‌تری است. این همان پیشرانهٔ مورداستفاده در آوالون است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تصور دوباره مفهوم ویلچر با چالش جذاب تویوتا!

0 (0) موسسه حمل‌ونقل تویوتا 5 فینالیست چالش حرکت بدون محدودیت را در رویداد تکنولوژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا