معرفی تویوتا یاریس سدان 2019

0
(0)

تویوتا با استفاده از نامی جدید، طراحی تازه و سه تریم جدید اقدام به معرفی یاریس سدان 2019 کرده است.

1181 معرفی تویوتا یاریس سدان 2019

طراحی خارجی یاریس سدان که قبلاً با نام سایون IA و سپس یاریس IA شناخت می‌شد اولین چیزی است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. در نمای جلو چیز زیادی تغییر نکرده و این خودرو شبیه گربه‌ماهی‌ای است که جلوپنجره شانه عسلی بزرگی روی آن نصب شده و یک جفت چراغ نیز برای ایجاد ظاهری بانمک نصب شده‌اند. موضوع عجیب اینکه تویوتا هنوز تصویری از بخش عقب یاریس سدان را منتشر نکرده اما قبلاً کابین متحول شده این خودرو را دیده‌ایم.

1182 معرفی تویوتا یاریس سدان 2019

تمامی مدل‌های سال 2019 یاریس سدان دارای سیستم مولتی‌مدیا با صفحه لمسی 7 اینچی و تشخیص صوتی، اینترفیس ریموتی، کنترل‌های روی فرمان و ارتباط بلوتوث هستند. همچنین این خودرو دارای تجهیزاتی همچون دوربین دید عقب، سیستم صوتی با 6 بلندگو، پورت USB و دسترسی رایگان سه‌ماهه به سرویس SiriusXM می‌باشد. همچنین کروز کنترل و استارت دکمه‌ای نیز به‌صورت استاندارد در این خودروی ژاپنی وجود دارند.

1183 معرفی تویوتا یاریس سدان 2019

یاریس سدان با سه تریم L، LE و XLE عرضه می‌شود. مدل فول XLE با صندلی‌های چرمی، غربیلک فرمان پوشیده از چرم، سیستم تهویه مطبوع خودکار، چراغ‌های جلوی LED، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و ولکام لوگو از سایر نسخه‌ها متمایز می‌شود. هر دو مدل LE و XLE به‌صورت استاندارد دارای مه شکن و آینه‌های جانبی گرم شونده با چراغ‌های LED راهنمای چپ و راست می‌باشند.

1184 معرفی تویوتا یاریس سدان 2019

هر سه نسخه یاریس سدان به پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی و گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک مجهز هستند. این پیشرانه قدرت 106 اسب بخاری در دور 6 هزار پیشرانه و گشتاور 140 نیوتون متری در دور 4 هزار تولید می‌کند. یاریس مجهز به گیربکس اتوماتیک در هر صد کیلومتر مصرف ترکیبی 6.7 لیتری داشته درحالی‌که مدل دستی مصرف 6.9 لیتری را بر جای می‌گذارد.

1185 معرفی تویوتا یاریس سدان 2019

سیستم‌های ایمنی استاندارد یاریس سدان 2019 عبارت‌اند از کنترل پایداری دینامیک، سیستم کنترل کشش، سیستم پیشگیری از برخورد در سرعت‌های پایین و…

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا