معرفی تویوتا C-HR نئون لایم JBL

0
(0)

تویوتا برای تولید خودروی سفارشی C-HR نئون لایم با شرکت JBL همکاری کرده است. این کراس اوور جمع‌وجور تنها به تعداد 2 هزار دستگاه تولید خواهد شد و همان‌گونه که حدس می‌زنید در آن یک سیستم صوتی سفارشی ساخت JBL را خواهید یافت. این کراس‌اوور کامپکت دارای پکیج تجربه صدای 360 ساخت JBL است که از بلندگوها و هدفون‌های این برند و همچنین اشتراک 6 ماهه‌ی سرویس موزیک دیزر تشکیل شده است. صندلی‌های جلوی این خودرو به‌صورت سفارشی و خاص این مدل ساخته شده‌اند و روی آن‌ها پوشش چرم مشکی و آلکانترا دیده می‌شود.

2600 معرفی تویوتا C HR نئون لایم JBL

اگرچه کابین این خودرو کاملاً دست‌کاری نشده اما در بدنه شاهد رنگی متمایز با نام نئون لایم هستیم. رنگ جذاب بدنه با سقف مشکی‌رنگ تضاد جالبی ایجاد کرده و رینگ‌های 18 اینچی مشکی مات هم بر ذات اسپورت این خودرو تأکید می‌کنند. چراغ‌های جلوی LED و چراغ‌های بومرنگ مانند عقب هم بنا به گفته‌ی تویوتا کاملاً برجسته هستند.

2601 معرفی تویوتا C HR نئون لایم JBL

تویوتا برای این محصول سفارشی قوای محرکه‌ی هیبریدی را انتخاب کرده است. پیشرانه‌ی 1.8 لیتری بنزینی به همراه واحدی الکتریکی قدرت ترکیبی 122 اسب بخاری تولید می‌کنند. تویوتا ادعا کرده در بیش از 50 درصد موارد هیچ‌گونه آلایندگی‌ای توسط این مجموعه تولید نمی‌شود. این امر باعث خواهد شد مالکان از سیستم صوتی جذاب JBL لذت ببرند.

2602 معرفی تویوتا C HR نئون لایم JBL

تویوتا C-HR نئون لایم JBL به عنوان بخشی از رویداد مهمانی برف JBL و در کوه‌های آلپ حضور یافته است. در این رویداد تعداد زیادی از دی جی‌های مشهور حضور دارند. هنوز قیمت این خودرو مشخص نشده اما مطمئن باشید که بهای آن کاملاً بیشتر از قیمت پایه‌ی C-HR استاندارد که برابر با 21885 پوند است خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا