معرفی نسخه تجاری تویوتا لندکروزر

0
(0)

اگر شما به دنبال خودرویی تجاری هستید که به معنای واقعی کلمه جان‌سخت باشد و همچنین در آفرود نیز به هیچ عنوان کم نیاورد، شاید تویوتای لندکروزر همان چیزی باشد که به دنبالش هستید! این اولین نسخه تجاری از تویوتا لندکروزر است که در بریتانیا عرضه شده و البته خودروساز ژاپنی می‌خواهد با این کار جذابیت شاسی‌بلند نمادین خود را افزایش داده و مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب نماید.

1292 معرفی نسخه تجاری تویوتا لندکروزر

تویوتا هر دو نسخه با فاصله‌های محوری کوتاه و بلند را عرضه کرده و البته می‌توان آن را به‌صورت 3 و 5 درب سفارش داد. در هر دو نسخه صندلی‌های عقب حذف شده و فضای زیادی ایجاد شده که در نسخه با فاصله محوری کوتاه به 1574 لیتر و در برادر طویل‌تر به 2216 لیتر می‌رسد. همچنین ظرفیت بارگیری این خودرو نیز به ترتیب به 593 و 756 کیلوگرم افزایش یافته است. هر دو نسخه کوتاه و بلند لندکروزر تجاری قادرند حداکثر محموله‌ای به وزن سه تن را بکشند.

1293 معرفی نسخه تجاری تویوتا لندکروزر

نیروبخش این قدبلند کاری پیشرانه توربودیزل 2.8 لیتری است که قدرت 175 اسب بخاری و گشتاور 449 نیوتون متری دارد. یک گیربکس 6 سرعته دستی به‌صورت استاندارد در خودرو نصب شده و البته سیستم چهار چرخ محرک به همراه دیفرانسیل لغزش محدود تورسن باعث افزایش توانایی‌های این خودرو می‌شوند. حداقل ارتفاع لندکروزر تجاری از سطح زمین 215 میلی‌متر بوده و حداکثر عمق غوطه‌وری آن نیز به 700 میلی‌متر می‌رسد.

1294 معرفی نسخه تجاری تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر تجاری جدید با رینگ‌های فولادی 17 اینچی، صندلی‌های پارچه‌ای، سیستم تهویه مطبوع، ورود هوشمند و سیستم صوتی با 6 بلندگو و بلوتوث عرضه می‌شود. فروش این خودرو در بریتانیا آغاز شده و بهای آن در نسخه کوتاه از 27546 پوند و در مدل طویل‌تر نیز از 28509 پوند آغاز می‌شود. انتظار می‌رود اولین نمونه‌های این خودرو در جولای سال جاری به دست مشتریان برسند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیزر مرموز تویوتا FT-AC کانسپت

3 (2) در سی ام نوامبر تویوتا یک خودروی مفهومی شاسی‌بلند و آفرود با نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما