معرفی نسخه لوکس‌تر تویوتا هایلوکس 2018

1
(1)

شاخه تایلندی تویوتا سال پیش نمونه فیس لیفت شده هایلوکس را معرفی نمود و به نظر می‌رسد حداقل یک کشور به زودی نسخه به‌روز شده‌ی این پیکاپ محبوب را دریافت خواهد کرد. اشاره ما به کشور استرالیا است زیرا بخش محلی این کمپانی برنامه‌های خود برای به‌روزرسانی این اسب کاری را در سال جاری اعلام کرده و البته گفته که یک نسخه لوکس‌تر از مدل دوکابین نیز ارائه خواهد شد.

557 1024x768 معرفی نسخه لوکس‌تر تویوتا هایلوکس 2018

دلیل این تصمیم کاملاً توجیه‌پذیر است زیرا باید گفت تریم پرچم‌دار فعلی هایلوکس نیز بسیار محبوب می‌باشد. تویوتا می‌خواهد آنچه را که مردم می‌خواهد به آن‌ها بدهد: اشرافیت و تجهیزات بیشتر. جدیدترین نسخه از هایلوکس پاسخ محکم تویوتا به تریم های فول فولکس‌واگن آماروک و تازه‌وارد این کلاس یعنی مرسدس X کلاس یا همان اولین پیکاپ لوکس دنیا می‌باشد.

558 1024x768 معرفی نسخه لوکس‌تر تویوتا هایلوکس 2018

به‌روزرسانی‌های مناسب خونی تازه به رگ‌های هایلوکس تزریق می‌کنند اما انتظار تولید نسخه پرفورمنس TRD را در آینده نزدیک نداشته باشد.

560 1024x768 معرفی نسخه لوکس‌تر تویوتا هایلوکس 2018

در مدل فیس لیفت شده هایلوکس تایلند شاهد ارائه تریم خشن‌تر روکو بودیم که تنها برای مدل دوکابین در دسترس بوده اما به زودی کشورهای دیگر نیز این عضو جدید را پذیرا خواهند بود. بخش استرالیای تویوتا چندی قبل کانسپت هایلوکس تونکا را معرفی نمود که بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد.

559 1024x768 معرفی نسخه لوکس‌تر تویوتا هایلوکس 2018

این خودروی خاص و چشم نواز دارای ارتفاع بیشتر از سطح زمین، سیستم تعلیق هوی دیوتی و لاستیک‌های آفرود گیرا می‌باشد. متأسفانه این خودرو وارد خط تولید نخواهد شد اما امیدواریم برخی از تجهیزات و ویژگی‌های فنی آن در آینده به راهی مدل‌های تولیدی شوند.

منبع: پدال

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

0 (0) در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا