نسل جدید تویوتا 86

0
(0)

با 6 ساله شدن دو قلوهای تویوتا 86 و سوبارو BRZ واضح است که کم‌کم باید منتظر ورود نسل جدید این خودروها به میدان باشیم. طبیعتاً تویوتا و سوبارو روی جانشین این دو خودرو کار می‌کنند و بنا به گفته ژاپن تایمز احتمال معرفی آن‌ها در سال 2021 وجود دارد.

1270 نسل جدید تویوتا 86

این رسانه به نقل از منابع ناشناس گفته که نسل جدید تویوتا 86 و سوبارو BRZ بجای پیشرانه 2 لیتری کنونی از یک قلب آهنین 2.4 لیتری استفاده خواهند کرد. واضح است که حجم بیشتر قدرت بیشتری را به ارمغان خواهد آورد هرچند میزان دقیق خروجی پیشرانه جدید این خودرو و البته تنفس طبیعی یا توربو بودن آن را نمی‌دانیم. نسل جدید این دو خودروی ژاپنی مرکز ثقل پایین‌تری خواهند داشت تا بدین ترتیب عملکرد آن‌ها در سر پیچ‌ها بهبود یابد.

1271 نسل جدید تویوتا 86

انتظار می‌رود دومین نسل تویوتا 86 و سوبارو BRZ دارای جدیدترین سیستم‌های کمک راننده از جمله سیستم الزامی جدید eCall باشد. همان‌گونه که می‌دانید این سیستم در زمان وقوع تصادف شدید به‌صورت خودکار با سرویس‌های اضطراری تماس می‌گیرد. همچنین یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید نیز ارائه خواهد شد و طراحی کابین نیز بهبود قابل‌توجهی نشان خواهد داد. علاوه بر انتقادات زیادی که درباره قدرت کم پیشرانه این دو خودرو انجام شده، طرفداران و کارشناسان صنعت خودرو نیز انتقاداتی به متریال استفاده شده در داشبورد 86 و BRZ نیز وارد کرده‌اند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا