تصویر تویوتا سوپرا 2020 لو رفت!

2
(1)

حدود یک ماه تا رونمایی رسمی از تویوتا سوپرای احیا شده فاصله داریم اما نیازی نیست که منتظر نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 بمانیم تا بتوانیم نمای جلوی این خودرو را ببینیم. فروم سوپرا MKV تصویری از نسخه‌ی آماده‌ی تولید سوپرا که فاقد هرگونه پوشش استتاری می‌باشد را منتشر کرده است. پسرعموی ب‌ام‌و Z4 در حال استراحت در پشت یک کامیون حمل‌ونقل بوده و می‌توانیم نگاهی کامل به طراحی گیرای جلو داشته باشیم. در ادامه مقایسه شانه‌به‌شانه‌ی سوپرای جدید با کانسپت FT-1 حدود پنج سال پیش را داریم.

2334 1024x576 تصویر تویوتا سوپرا 2020 لو رفت!

دماغه‌ی تیز کانسپت در مدل تولیدی تعدیل شده است. مدل تولیدی همچنین از چراغ‌های جلوی LED بزرگ‌تر و کاپوت ساده‌تر که پیشرانه را نمایش نمی‌دهد سود می‌برد. ورودی‌های هوای کناری نیز به نظر می‌رسد مشابه کانسپت FT-1 بوده و البته قطعه‌ی مرکزی سپر نیز باعث ایجاد ظاهر باابهتی شده است؛ اما یک سؤال به ذهن می‌رسد و آن اینکه پلاک خودرو کجا نصب خواهد شد؟ با نگاه به بخش‌های عقب به آسانی می‌توان سقف با دو حباب برجسته و ستون‌های A مشکی و همچنین آینه‌های جانبی مشکی را مشاهده کنیم که کاملاً با رندر منتشر شده در چند ماه پیش همخوانی دارد.

2335 1024x595 تصویر تویوتا سوپرا 2020 لو رفت!

با توجه به نمای جلوی مدل تولیدی و مفهومی می‌توان ایده‌ای از طراحی سایر بخش‌ها را نیز به دست آورد. می‌توانیم نمای عقب مدل کانسپت را با تصاویر جاسوسی اخیراً از پنجمین نسل سوپرا در تریم اسپورت تر GR مقایسه کنیم که تشابهات زیادی را نشان می‌دهند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی تویوتا Concept-i در نمایشگاه CES

0 (0) تویوتا در نمایشگاه CES امسال در لاس‌وگاس کانسپت فوق‌العاده‌ای را با نام Concept-i …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما