آیا تویوتا قصد ساخت جانشین FJ کروزر را دارد؟

0
(0)

تویوتا به‌تازگی نام تجاری جدیدی با عنوان «تویوتا FT-4X» را ثبت کرده است. این کد نشان می‌دهد که سازندهٔ ژاپنی در حال کار بر روی ساخت یک خودروی آفرود دو دیفرانسیل جدید است؛ زیرا کد FT در تویوتا به معنای محصولات آینده است به‌گونه‌ای که قبلاً کانسپت FT-86 نهایتاً به تولید مدل GT86 منجر شد و همچنین گفته می‌شود کانسپت FT-1 هم پیش‌نمایشی از جانشین مدل سوپرا است. متأسفانه اطلاعات بسیار کمی دربارهٔ مدل جدید FT-4X موجود است ولی برخی معتقدند این کد ممکن است متعلق به جانشین مدل FJ کروزر باشد.

7 آیا تویوتا قصد ساخت جانشین FJ کروزر را دارد؟

 

تویوتا FJ کروز در سال 2004 معرفی شد و طراحی آن به‌صورت رترو و با نگاه به سری قدیمی FJ 40 لندکروزر شکل گرفته بود؛ اما این SUV هیچ‌گاه به سطح فروش مورد انتظار تویوتا نرسید و عرضهٔ آن به دلیل فروش پایین از سال 2014 در ایالات‌متحده متوقف شد. بااین‌حال تولید FJ کروز همچنان تا ماه آگوست امسال ادامه داشت و هرچند در ایالات‌متحده عرضه نمی‌شد اما در بازارهای دیگر دنیا مثل استرالیا که هنوز فروش نسبتاً مناسبی داشت عرضه می‌گردید.

9 آیا تویوتا قصد ساخت جانشین FJ کروزر را دارد؟

 

البته ثبت کد FT-4X لزوماً به این معنی نیست که یک FJ کروز جدید در راه است اما بااین‌وجود برای کسانی که مشتاقانه در انتظار یک FJ کروز جدید هستند این می‌تواند خبر خوبی باشد به‌ویژه در حالتی که فورد برنامهٔ بازگرداندن مدل برانکو را دارد، جیپ در حال کار بر روی معرفی نسل جدید رانگلر است و لندروور هم برنامهٔ ساخت نسل جدید دیفندر را دارد؛ بنابراین آفرودرهای حرفه‌ای دودر در حال بازگشت هستند و شاید تویوتا هم به این جمع بپیوندد که در این صورت شاهد رقابتی دیدنی میان این خودروها خواهیم بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تصور دوباره مفهوم ویلچر با چالش جذاب تویوتا!

0 (0) موسسه حمل‌ونقل تویوتا 5 فینالیست چالش حرکت بدون محدودیت را در رویداد تکنولوژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا