سوبارو پلاگین هیبریدی با تکنولوژی تویوتا پریوس پرایم

0
(0)

شاید ورود سوبارو به بازار خودروهای الکتریکی شده کمی با تأخیر همراه شده باشد اما این کمپانی ژاپنی در حال آماده شدن برای معرفی یک خودروی پلاگین هیبرید جدید در آمریکا تا اواخر سال جاری است. خودروی موردبحث که از زمان خاتمه تولید مدل کم‌فروش کراس ترِک تاکنون اولین محصول هیبریدی سوبارو محسوب می‌شود از تکنولوژی‌های تویوتا بهره خواهد برد. بد نیست بدانید تویوتا یکی از سهامداران سوبارو است. البته مدیر سوبارو تأیید کرده که پیشرانه محصول جدید شرکت بجای آرایش عرضی تویوتا دارای پیشرانه‌ای با آرایش طولی خواهد بود.

995 سوبارو پلاگین هیبریدی با تکنولوژی تویوتا پریوس پرایم

محصول مورد بحث بسیار تحت تأثیر تویوتا پریوس پرایم خواهد بود و شاید دارای مجموعه باتری لیتیوم-یونی 8.8 کیلووات ساعتی و یک گیربکس CVT با کنترل الکترونیکی باشد. از آنجایی که محصول سوبارو دارای پیشرانه‌ای منحصربه‌فرد خواهد بود بنابراین تخمین میزان برد آن سخت است اما پریوس پرایم در حالت الکتریکی محدوده حرکتی 40 کیلومتری دارد.

996 سوبارو پلاگین هیبریدی با تکنولوژی تویوتا پریوس پرایم

هنوز مشخص نیست کدام‌یک از محصولات سوبارو این نسخه پلاگین هیبریدی را دریافت خواهد کرد اما مدیر سوبارو تأیید کرده خودروی یاد شده در ژاپن ساخته خواهد شد و بدواً در ایالاتی عرضه خواهد شد که از برنامه خودروی بدون آلایندگی کالیفرنیا پیروی می‌کنند. این ایالات عبارت‌اند از کنتیکت، مین، ماساچوست، نیویورک و اورگون.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا