فراخوان تویوتا کمری و برخی محصولات لکسس به خاطر ریسک آتش‌سوزی

0
(0)

واضح است که فراخوان‌های خودرویی اصلاً خوب نیستند اما زمانی که بحث آتش‌سوزی هم به میان آید، این موضوع بدتر هم می‌شود. همین موضوع برای تویوتا رخ داده و کمری و برخی مدل‌های لکسس سال 2015 را درگیر خود کرده است. تعداد 21700 دستگاه خودرو شامل این فراخوان می‌شود که احتمال نشت سوخت و آتش‌سوزی در آن‌ها وجود دارد. اگرچه این یک فراخوان تکی محسوب می‌شود اما در واقع دو مشکل مجزا برای کمری و محصولات لکسس وجود دارد.

1012 فراخوان تویوتا کمری و برخی محصولات لکسس به خاطر ریسک آتش‌سوزی

در کمری‌های مدل سال 2018 احتمال ارتباط نامناسب لوله‌های سوخت پیشرانه وجود دارد. 11800 دستگاه از این خودروها تحت تأثیر فراخوان بوده و اگر سوخت پیشرانه مشتعل شود آتش‌سوزی گسترش خواهد یافت.

1013 فراخوان تویوتا کمری و برخی محصولات لکسس به خاطر ریسک آتش‌سوزی

مشکل دوم به نشت سوخت از پمپ‌های برخی محصولات لکسس شامل RC F مدل 2015 تا 2018، GS F مدل 2016 تا 2018 و LC 500 مدل 2018 مربوط می‌شود. این مشکل به پوشش پمپ سوخت ارتباط داشته که می‌تواند در طول زمان آسیب ببیند و نشت سوخت رخ دهد. بازهم باید گفت اگر این سوخت در معرض حرارت قرار گیرد آتش‌سوزی رخ خواهد داد. 9900 دستگاه از محصولات لکسس نیز تحت تأثیر این فراخوان هستند.

967 فراخوان تویوتا کمری و برخی محصولات لکسس به خاطر ریسک آتش‌سوزی

در هر دو مورد نمایندگی‌های تویوتا و لکسس خودروهای یاد شده را بررسی کرده و در صورت نیاز بدون دریافت هزینه‌ای قطعات موردنیاز را تعویض خواهند کرد. هنوز هیچ گزارشی در رابطه با آتش‌سوزی محصولات تویوتا و لکسس به خاطر این مشکل‌ها گزارش نشده است. تویوتا می‌گوید مالکان خودروهای یاد شده ایمیلی را از جانب سازنده به منظور تعمیر خودروی خود دریافت خواهند کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تویوتا سوپرای جدید

0 (0) انتظارها برای دیدار با تویوتا سوپرای جدید واقعاً طولانی شده اما این خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما